• 30 minut dla skutecznej komunikacji czyli jak być rozumianym przez innych

Autor Elizabeth Tierney
Data wydania 2021-02-02
Format 11,5x16,5
Oprawa miękka
Stron 90
Wydawca WYDAWNICTWO KOS
Wydanie 1
Tłumaczenie Monika Dziedzic
13.05
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-86757-44-2
EAN 9788386757442

Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im przekazać? Być może twój przyjaciel lub znajomy z pracy opacznie odebrał twoją wiadomość i zrobił coś dokładnie odwrotnego do twoich oczekiwań? Z tej książeczki w 30 minut dowiesz się, jak możesz efektywniej porozumiewać się zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym. Dzięki temu w każdej sytuacji znajdziesz odpowiednie słowa.

Przeczytaj, jak:

ubierać swoje myśli w odpowiednie słowa;
spełniać oczekiwania i wymagania swoich rozmówców;
być przekonującym w codziennym życiu.

Przedmowa

Zadaniem tej książeczki jest przedstawienie wskazówek dotyczących skutecznej komunikacji. Szczególnie polecam ją tym, którzy doświadczają uczucia, że powinni usprawnić tę sferę swojego życia - a któż z nas z czystym sumieniem mógłby zaprzeczyć, iż nie jest mu to choć trochę potrzebne? Książka ta wychodzi naprzeciw potrzebom szczególnie ludzi aktywnych zawodowo, którzy odkrywają rolę i znaczenie efektywnej komunikacji i umiejętności porozumiewania się w obrębie swojej firmy. Coraz więcej przedsiębiorców zyskuje świadomość, iż na współczesnych globalnych rynkach zaistnieje tylko ten, kto opanował umiejętność efektywnej komunikacji z innymi.
Komunikacja jest obecna we wszystkich sferach życiaLudźmi, którzy pozostają w wielu różnych relacjach z innymi, są w szczególności biznesmeni, przedsiębiorcy. To oni prowadzą rozmowy i negocjacje z kontrahentami, piszą listy, wysyłają faksy i e-malie. Zadaj sobie pytanie, czy potrafisz komunikować się łatwo i skutecznie. Czy jesteś w pełni zadowolony ze swoich umiejętności w tej dziedzinie? Jeśli nie: Czy zdajesz sobie sprawę, jak wiele marnujesz czasu, energii i pieniędzy z powodu nieefektywnej komunikacji? Jeśli inni ludzie cię nie rozumieją lub pojmują to, co chcesz im przekazać w sposób opaczny, wówczas zawiedzie cię każdy plan, nawet najbardziej genialny.

Metody właściwego i efektywnego porozumiewania się z innymi ludźmi nauczysz się na licznych kursach retoryki, czyli sztuki wypowiadania się i wyrażania swoich myśli. Jednak nie wszyscy mają czas i sposobność, aby uczęszczać na organizowane w tym celu, odpowiednie seminaria, choć byłoby to bardzo wskazane. Spośród problemów, z którymi na co dzień mamy do czynienia w naszym życiu zawodowym, większość ma swoje źródło w niewłaściwej komunikacji z innymi ludźmi.
Mówić i być rozumianym.
Przeczytanie tej książeczki nie zajmie ci wiele czasu - tylko 30 minut, jednak zawarte w niej wskazówki i informacje powinny mieć decydujące i długofalowe działanie w twoim życiu, podnieść efektywność pracy i w końcu usprawnić twój management, czyli zdolność do kierowania innymi ludźmi. Z następnych rozdziałów dowiesz się, w jaki sposób proces komunikacji przebiega pomiędzy ludźmi. Szczególny nacisk został położony na to, co -jako nadawca informacji - powinieneś w wziąć pod uwagę, aby skutecznie przekazać ją innym. Bardzo obszernie i dokładnie został opracowany najważniejszy aspekt każdego aktu komunikacji, a mianowicie wiadomość i sposoby jej przekazu.
Z każdym rozdziałem, a nawet każdą pojedynczą stroną, będą poprawiały się twoje zdolności komunikacyjne. Powodzenia w nauce!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci