-
Asertywność menedżera
Symbol:
33.41
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 1 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-208-2082-9 |
EAN | 9788320820829 |
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:
• odmawiać,
• wyrażać własne poglądy i bronić ich,
• nie bać się krytyki i reagować na nią,
• bronić się przed agresją,
• konstruktywnie wyrażać złość,
• wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania,
• chwalić innych,
• prezentować siebie.
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci