-
Bazgraki czytają trudne wyrazy. Czytanie sylabowe. Elementarz. Kapitan Nauka. Bazgraki
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 21 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-68044-47-8 |
EAN | 9788368044478 |
Nauka płynnego czytania trudniejszych słów i dłuższych tekstów!
Bazgraki czytają trudne wyrazy. Czytanie sylabowe. Elementarz to pomoc w nauce czytania metodą sylabową dla dzieci, które doskonalą tę umiejętność.
Książka jest kontynuacją poprzednich części elementarza. Dzięki niej dziecko zapozna się z głoskami nosowymi, dwuznakami oraz zmiękczeniami. Na pierwszych stronach elementarza obok znanego już zapisu wielkimi literami wprowadzane są małe odpowiedniki liter. Na kolejnych stronach dziecko trenuje już czytanie tekstów zapisanych wielkimi i małymi literami.
Urozmaicone czytanki, łamigłówki i rebusy pozwalają dzieciom czerpać radość z nauki czytania, angażują ich uwagę, zachęcają do śledzenia treści oraz wykonywania poleceń. Materiał został podzielony na małe porcje wiedzy i ćwiczeń, aby dzieci szybko osiągały postępy w nauce i nie zniechęcały się.
Elementarz został przygotowane z myślą o przedszkolakach, które znają już litery oraz ćwiczyły czytanie sylabami wyrazów i pierwszych zdań. Rosnący poziom trudności zabaw motywuje dzieci do ćwiczeń, ułatwia doskonalenie płynnego czytania oraz gwarantuje dobrą zabawę.
Książeczka zawiera ponad 50 barwnych naklejek, które urozmaicają zadania.
Autorką zabaw jest Zuzanna Osuchowska, pedagog, redaktorka książek dla dzieci, autorka publikacji edukacyjnych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, która dba o to, by nauka była mniej formalna i bardziej przypominała zabawę.
Doskonałym uzupełnieniem elementarza jest zeszyt ćwiczeń z naklejkami:
- Bazgraki czytają trudne wyrazy. Czytanie sylabowe. Ćwiczenia
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.
Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
- Producenci