• Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Autor Maja Gojtowska
Data wydania 2024-07-16
Format 14,5x20,3
Oprawa miękka
Stron 276
Wydawca Wolters Kluwer
Wydanie 1
Seria Opracowanie
52.36
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-8160-911-1
EAN 9788381609111

Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dlaczego jest on tak ważny?

Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.

W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.

Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald's, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci