
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Centralna Agencja Fotograficzna 1951-1991


Symbol:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8229-169-8 |
EAN | 9788382291698 |
Obszerna i bogato ilustrowana monografia poświęcona Centralnej Agencji Fotograficznej (CAF), instytucji powołanej do tworzenia serwisu fotograficznego dla prasy codziennej, obejmująca całokształt jej funkcjonowania - kadry, struktury, mechanizmy zależności od powstania do zakończenia jej istnienia. Przedstawione zostały także losy „zakazanych zdjęć", kulisy manipulacji, działanie cenzury, aparatu bezpieczeństwa. Ramy czasowe publikacji obejmują okres powojenny oraz próbę adaptacji agencji do nowej rzeczywistości w pierwszych latach 90. XX wieku.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci