-
Cyferki. Gryzmołki. Kapitan Nauka wyd. 2
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-66949-74-4 |
EAN | 9788366949744 |
„Gryzmołki. Cyferki" (3-6 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat matematyki poprzez zabawę. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomogą wprowadzić dzieci w świat liczb w atrakcyjny sposób, tak by matematyka kojarzyła im się pozytywnie. Zadania rozwijają przy tym umiejętność liczenia, dodawania i odejmowania w zakresie 1-10 oraz myślenia logicznego i grafopercepcji.
Trening myślenia matematycznego
Gdzie na obrazku ukryła się cyfra cztery? Ile kotków zmieściło się w koszyku? Jaka liczba powstanie przez zapisanie obok siebie cyfr 1 i 0? Jak połączyć kropki, aby powstał robot? „Gryzmołki. Cyferki" (3-6 lat) to świetne przygotowanie przedszkolaków do nauki liczenia i wykonywania prostych działań arytmetycznych.
Zadania polegają m.in. na pisaniu cyfr po śladzie, liczeniu przedmiotów, dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 1-10, porównywaniu obiektów, uzupełnianiu i kontynuowaniu sekwencji, wskazywaniu obiektu niepasującego do pozostałych, zabawie z odbiciami lustrzanymi czy rozpoznawaniu figur geometrycznych. Zagadki ćwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne oraz grafopercepcję.
W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, oraz zilustrowane przez Ewę Brzozowską.
Rozwój:
nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, grafopercepcja, myślenie logiczne
Autorzy
Bożena Dybowska- nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci.
Justyna Perkuszewska-Staniszewska - nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.
Ewa Brzozowska - Surface Pattern Designer, graficzka komputerowa i ilustratorka. Z wykształcenia informatyczka, z pasji - artystka.
W serii również:
-
Gryzmołki Literki
-
Gryzmołki Zwierzęta
-
Gryzmołki Angielski
- Producenci