-
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków wyd. 2
Symbol:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-2751-1 |
EAN | 9788328327511 |
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do odkładania pracy na później i optymalizowania swojej przestrzeni roboczej. Ponadto opisuje wypróbowane metody odzyskiwania cennych godzin, aby jak najlepiej wykorzystać każdą minutę dnia.
Z książki dowiesz się, jak:
- osiągać jeszcze więcej w ciągu dnia pracy,
- porządkować swoją przestrzeń roboczą dla uzyskania optymalnej wydajności,
- lepiej wykorzystywać czas podczas wyjazdów służbowych,
- radzić sobie z czynnikami rozpraszającymi uwagę,
- walczyć ze skłonnością do odkładania pracy na później,
- pokonać przeszkody związane z zarządzaniem czasem,
- wydajnie pracować z domowego biura,
- radzić sobie z szefem, który ma skłonność do marnowania czasu,
- unikać największych złodziei czasu,
- nauczyć innych umiejętnego zarządzania czasem,
- używać technologii do tego, by doskonalić swoje umiejętności organizacyjne,
- wyrobić sobie pozytywne nawyki związane z zarządzaniem czasem — już dzisiaj.
Dirk Zeller jest autorem licznych książek na temat sukcesu, zarządzania czasem, wydajności, sprzedaży i równowagi życiowej. Napisał dziesięć bestsellerów, w tym Telephone Sales For Dummies i Success as a Real Estate Agent For Dummies.
Z książki dowiesz się, jak:
- osiągać jeszcze więcej w ciągu dnia pracy,
- porządkować swoją przestrzeń roboczą dla uzyskania optymalnej wydajności,
- lepiej wykorzystywać czas podczas wyjazdów służbowych,
- radzić sobie z czynnikami rozpraszającymi uwagę,
- walczyć ze skłonnością do odkładania pracy na później,
- pokonać przeszkody związane z zarządzaniem czasem,
- wydajnie pracować z domowego biura,
- radzić sobie z szefem, który ma skłonność do marnowania czasu,
- unikać największych złodziei czasu,
- nauczyć innych umiejętnego zarządzania czasem,
- używać technologii do tego, by doskonalić swoje umiejętności organizacyjne,
- wyrobić sobie pozytywne nawyki związane z zarządzaniem czasem — już dzisiaj.
Dirk Zeller jest autorem licznych książek na temat sukcesu, zarządzania czasem, wydajności, sprzedaży i równowagi życiowej. Napisał dziesięć bestsellerów, w tym Telephone Sales For Dummies i Success as a Real Estate Agent For Dummies.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci