• Era prosumenta 2.0

Autor Bill Quain
Data wydania 2024-03-05
Format 13,5x20,5
Oprawa miękka
Stron 140
Wydawca Studio Emka
Wydanie 1
Tłumaczenie Tomasz Kućma
30.76
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-67107-73-0
EAN 9788367107730

Konsumenci wydają pieniądze.
Producenci zarabiają pieniądze.
Prosumenci mogą robić jedno i drugie!

Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia:
- Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś?
- Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania?
- Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji?
- Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały?
- Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy?

Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś „nie", to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę!

Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji.

"Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać.

Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci