• Esencjalista mniej ale lepiej

Autor Greg Mckeown
Data wydania 2019-03-08
Format 14x21,7
Oprawa miękka
Stron 284
Wydawca MT Biznes
Wydanie 1
43.78
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-8087-754-2
EAN 9788380877542

Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając?
Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, i zastanawiałeśsię, co cię do tego podkusiło? Jak często mówisz „tak" tylko po to, żeby sprawićkomuś przyjemność? Albo uniknąć kłopotów? Albo dlatego, że „tak" stało się twojąautomatyczną odpowiedzią na wszystko?
Droga esencjalizmu nie polega na powzięciu postanowienia noworocznego, by częściejmówić „nie", zmniejszyć ilość napływającej korespondencji albo opanować nowąstrategię zarządzania czasem. Chodzi w niej o to, żeby jak najczęściej zatrzymywaćsię i odpowiadać sobie na pytanie, czy inwestujemy swoje siły i zasoby w odpowiednieprzedsięwzięcia.
Esencjalista nie robi więcej w krótszym czasie.
Esencjalista robi tylko właściwe rzeczy.
Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne? Czy czujesz sięprzepracowany i jednocześnie mało użyteczny? Czy często jesteś zajęty, ale nieproduktywny? Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z powyższych pytań - wejdź na drogęesencjalizmu.

Jeżeli sam nie ustalisz priorytetów w swoim życiu, ktoś inny zrobi to za ciebie.Esencjalizm to coś więcej niż strategia zarządzania czasem czy zwiększanieproduktywności. To systematyczne i metodyczne rozpoznawanie najważniejszych rzeczy,eliminowanie zbędnych i skupianie się na najistotniejszych kwestiach.
Chodzi o to, żeby robić mniej, ale lepiej, i to w każdej dziedzinie życia.
Esencjalizm to filozofia życia, której czas właśnie nadszedł.

***

Przedsiębiorcy odnoszą sukcesy, gdy wybierają odpowiednie projekty we właściwymmomencie i realizują je w należyty sposób. Aby to osiągnąć, muszą być dobrzy wodrzucaniu wszystkich innych pomysłów. Autor Esencjalisty w sposób zwięzły i czytelnyradzi, jak określić, co jest dla ciebie najważniejsze, i jak gospodarować energią,żeby przyniosło ci to najwięcej korzyści.
Reid Hoffman, współzałożyciel i prezes LinkedIn oraz autor bestsellera z pierwszegomiejsca listy „New York Timesa" zatytułowanego Jesteś start-upemCzy ty też to czujesz? Nieustanną presję, by za wszelką cenę wypróbować wszystkiedobre rzeczy w życiu? Żeby robić wszystkie „właściwe" rzeczy? Tak naprawdę,postępując w ten sposób, wcale nie posuwasz się naprzód. Zamiast tego ryzykujesz, żetwój wysiłek będzie tak bardzo rozproszony, że okaże się zupełnie nieproduktywny.

Według Grega McKeowna odpowiedzią jest skupianie się tylko na najistotniejszychsprawach.Daniel H. Pink, autor książek Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację oraz Jakbyć dobrym sprzedawcą.

Esencjalista zawiera klucz do rozwiązania jednej z największych życiowych zagadek:
„Jak robić mniej, ale osiągać więcej?". To bardzo aktualna i ważna lektura dlakażdego, kto czuje się przytłoczony zobowiązaniami, przeciążony i przepracowany.Słowem, dla każdego. Zmieniła mój sposób myślenia o priorytetach. Gdyby więcejliderów przyjęło opisaną w tej książce filozofię, nasza praca i życie byłyby mniejstresujące, za to bardziej produktywne. Dlatego rzuć to, czym się aktualniezajmujesz, i zabierz się za czytanie.
Adam Grant, wykładowca Wharton School i autor książki Buntownicy. Kreatywni liderzyzmieniają świat.

Większość z tego, co istnieje we wszechświecie - naszych działań oraz wszystkichinnych sił, zasobów i idei - ma bardzo małą wartość i nie przynosi prawie żadnychrezultatów. Z drugiej strony nieliczne rzeczy działają fantastycznie i mają ogromneznaczenie.
Richard Koch, autor bestsellera Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej.

***

GREG McKEOWN przekazuje ludziom na całym świecie wiedzę na temat znaczeniaesencjalizmu w życiu i w biznesie. Do współpracy zapraszają go Apple, Google,Facebook, LinkedIn, Salesforce.com, Symantec i Twitter. Należy do najpopularniejszychblogerów w serwisie „Harvard Business Review" oraz znajduje się na liście wpływowychludzi (Influencers) serwisu LinkedIn. Jest Młodym Globalnym Liderem Światowego ForumEkonomicznego.
Posiada dyplom MBA Uniwersytetu Stanforda.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci