• Gra Piraci 7 mórz

Data wydania 2017-12-04
Format 26,5x26,5
Wydawca Rebel
99.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 3 szt.
ISBN 5902650610569
EAN 5902650610569

Piraci 7 Mórz siej postrach na akwenach siedmiu mórz!

Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przede wszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów.

7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum.

Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść!

- Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez"

Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.

Z początkiem każdego dnia przygody będziecie decydować ze wsparcia jakiej postaci zamierzacie skorzystać.

Cieśla okrętowy - pozwala na zakup dodatkowych statków do floty,
Gubernator - umożliwia zostanie korsarzem jednego z 4 państw i funduje nam nową flotę,
Kapitan - umożliwia przeprowadzenie ataku na karawany kupieckie,
Wyspiarka - wskazuje nam drogę do nowego portu,
Szaman - przeprowadza magiczne rytuały rzucajac klątwy na innych graczy,
Kupiec - skupuje od nas zrabowane towary,
Kartograf - pozwala na dobranie nowych kart ze stosu.

Wybierając postać musimy się liczyć z tym, że przez pewien czas (nim zawiniemy na ląd) będzie ona niedostępna, co więcej musimy to zrobić na tyle sprytnie, aby żaden z innych graczy akurat danego dnia nie potrzebował jej wsparcia. Jej pomoc bowiem będzie efektywniejsza jeśli danego dnia przyjdzie do niej tylko jeden pirat.

Bardzo ciekawie w tej grze przeprowadzane są walki na morzu. Każdy statek gracza jest bowiem reprezentowany przez sześcienną kostkę i napadając na karawanę kości wrzucane są do metalowego wieczka od pudełka z mapą akwenu morskiego, a następnie rozpatrywane są walki na bazie odległości pomiędzy statkami.
System ten jest szybki i intuicyjny, nie ma przestojów i żmudnego liczenia efektów, a jednocześnie na tyle ciekawy, że przy rozpatrywaniu walk gracze zwykle stają nad stołem i analizują wyniki potyczek.

System powiązań pomiędzy wykonywanymi akcjami i ich umiejętnym wybieraniu, tak, aby zoptymalizować czerpane z nich zyski jest sercem gry i to na nim oparto całą czerpaną frajdę z zabawy. Atrakcyjna oprawa graficzna i pierwszorzędna jakość elementów stawiają ją w czołówce gier planszowych pod względem wykonania.

Jesteście gotowi na pachnącą prochem i solą morską przygodę? Kapitański sekstans w dłoń i stopę wody pod kilem!

zawartość pudełka:

-plansza
-plansza pomocnicza
-28 kart postaci
-31 kart przygód
-60 kart łupów
-6 żetonów czaszek
-12 żetonów rytuałów
-4 żetony korsarzy
-4 żetony 40/80 skrzyń
-30 znaczników yin-yang
-tekturowa linijka
-plansza przygód
-4 znaczniki punktacji
-znacznik pierwszego gracza
-znacznik ostatniej rundy
-44 kostki

liczba graczy: 2 - 4 osoby
wiek graczy: od 9 lat
czas rozgrywki: ok. 60 minut
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci