• Gra Supersklep 3000

Data wydania 2024-11-22
Format 21,5x27,5
Wydawca Rebel
137.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 3558380123477
EAN 3558380123477

Gra Supersklep 3000

Futurystyczne centrum handlowe

Jest rok 2964 i wielkie centra handlowe biją rekordy popularności. Bo jak ich nie uwielbiać, skoro dzięki nim możemy w jednym miejscu znaleźć wszystko, czego tylko chcemy? Jedyny problem jest taki, że wyrastają w całej galaktyce niczym grzyby po deszczu, a Centrum Zaopatrzenia 3000 nie może nadążyć za popytem. Podekscytowani klienci już się zlatują, więc inżynierzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować centrum handlowe na miarę pragnień konsumentów. Takie podejście może doprowadzić do powstania dziwacznych budowli, ale to nic - najważniejsze, żeby klient był zadowolony!

W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?

Na czym to polega?

Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji: 

  1. Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
  2. Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne - po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów. 

Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy - zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy. 

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • Dzięki dużej zmienności dostępnych elementów poszczególne rozgrywki stanowią ciekawe wyzwanie i pozwalają na wypróbowanie nowych strategii.
  • Podstawowy mechanizm gry jest bardzo prosty - wszystko sprowadza się do decyzji, czy dodajemy kafelek do swojego centrum, czy pobieramy dochód. Całe piękno tkwi jednak w umiejętnym łączeniu elementów oraz dostrzeganiu i wykorzystywaniu nadarzających się okazji.
  • Gra może być ciekawym wprowadzeniem do świata zarządzania zasobami, a rozwijanie własnego centrum i konieczność planowania ruchu klientów doskonale rozwijają wyobraźnię przestrzenną. 
  • Zawartość:

    • 96 kafelków segmentów centrum handlowego
    • plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
    • 56 klientów
    • 16 kart atrakcji
    • 14 kafelków atrakcji
    • 4 kafelki wejść głównych
    • planszetka parkingów
    • 8 kafelków parkingów
    • 12 początkowych kafelków pieniędzy
    • 12 żetonów balonów
    • 4 rusztowania
    • znacznik pierwszego gracza
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci