• Gra Zakodowany zamek Kapitan Nauka

Autor Hubert Bobrowski
Data wydania 2024-09-13
Format 26,7x26,7
Wydawca Edgard PAP
Wydanie 2
73.60
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 5904905917409
EAN 5904905917409

Poznaj tajniki podstaw programowania!

Gra na kodowanie Zakodowany zamek. Edycja specjalna to wyjątkowe wydanie bestsellerowej gry dla całej rodziny.

Wydanie rozszerzone zawiera 35 dodatkowych dużych kart, na których znajdziemy misje do realizacji solo albo w drużynie.
Misje podzielone są na różne stopnie trudności, do każdej z nich przygotowane jest rozwiązanie z wyjaśnieniem graficznym krok po kroku. Atrakcyjnym dodatkiem jest drewniany pionek przedstawiający czarodzieja, a całość mieści się w eleganckim, solidnym pudełku.

Gra kooperacyjna Zakodowany zamek.
Edycja specjalna wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera.
Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji.
Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu.

Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch.

Gra Zakodowany zamek to nasz bestseller - sprzedaliśmy już ponad 30 000 egzemplarzy tej gry w wersji standard!

W edycji specjalnej:

  • 35 dodatkowych kart z angażującymi misjami do realizacji w pojedynkę lub w grupie
  • drewniany pionek czarodzieja i opakowanie premium
  • niepowtarzalna możliwość wyboru emocjonującej rozgrywki kooperacyjnej w grupie albo wciągającej zabawy w pojedynkę

Gra Zakodowany zamek wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się,
integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.

Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywająnowe umiejętności dzięki wykorzystaniu:

  • pomysłowości
  • efektywnego myślenia
  • potrzeby eksperymentowania

Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, kreatywność, wytrwałość i cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.

Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę magicznym klimatem, oddając atmosferę tajemniczego zamku i zachęcając do zabawy w kodowanie.

Okiem Eksperta

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów.
Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe - kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym.
Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.

dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl

Plansza, żetony, karty oraz pionek zostały wykonane z dobrej jakości materiałów, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci.
Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia.
Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność.
Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Wiek:+4
Ilość graczy:1+ więcej graczy
Czas rozgrywki:15-20 min.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci