• Gra edukacyjna Biegnij, piesku!

Data wydania 2024-11-25
Format 25,5x25,5
Wydawca Edgard PAP
Wydanie 1
46.80
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 21 szt.
ISBN 5904905917133
EAN 5904905917133

Do biegu, gotowi... hau!

Wybierz jeden z dwóch wariantów gry i weź udział w wyścigu na czterech łapach.
Rzuć kośćmi i... start!

Biegnij, piesku! to gra planszowa, która zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę.
Gracze mogą wcielić się w rolę jednego z pupili i podjąć wyzwania związane z rozpoznawaniem kolorów i kształtów.
Tutaj przyda się bystre oko - spośród wylosowanych kości, wskazujących pola, na które można się udać, należy wybrać to gwarantujące najlepszą pozycję.
Wygrywa ten, kto pierwszy pokona całą trasę!
W drodze po zwycięstwo przyda się nie tylko spostrzegawczość, lecz także umiejętność rozróżniania kolorów i kształtów oraz... trochę szczęścia.
Tory są dwustronne, dzięki czemu możemy stworzyć aż dwa warianty gry - to idealne propozycja, dla tych, którzy szybko się nudzą.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci.
Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia.
Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność.
Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Wiek:+3
Ilość graczy:2-4 osoby
Czas rozgrywki:10-20 minut

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci