![Książki Marzeń](/upload/ksiazkimarzen/logos//nowelogostrona.png)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Gra z rzepami Czyje to plamy? RK1120-02
![Gra z rzepami Czyje to plamy? RK1120-02 Gra z rzepami Czyje to plamy? RK1120-02](/images/ksiazkimarzen/241000-242000/Gra-z-rzepami-Czyje-to-plamy-RK1120-02_%5B241749%5D_480.jpg)
![Gra z rzepami Czyje to plamy? RK1120-02 Gra z rzepami Czyje to plamy? RK1120-02](/images/ksiazkimarzen/241000-242000/Gra-z-rzepami-Czyje-to-plamy-RK1120-02_%5B241749%5D_480.jpg)
Symbol:
30.51
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 5903858961637 |
EAN | 5903858961637 |
Uczymy się zwierząt i ich kolorów! Umocujcie figurki przy pomocy rzepek do plansz we wskazanych miejscach.
Zebra w czarno-białe paski i zielony krokodyl z plamkami.
Przymocuj zwierzęta do plansz do gry z ich kolorem. Gotowe!
Gra rozwija wyobraźnię, logiczne myślenie, pamięć oraz umiejętności motoryczne.
W zestawie: 4 plansze, 16 figurek, 32 rzepki.
Wiek: 3-5 lat.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci