-
Grosz do grosza jak wydawać mądrze i unikać pułapek finansowych
Symbol:
29.31
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-65731-76-0 |
EAN | 9788365731760 |
Top 10 tygodnika „Publishers Weekly" w kategorii „Biznes i ekonomia"
Autor bestsellerowej Potęgi irracjonalności łączy poczucie humoru z ekonomią behawioralną, aby zagłębić się w prawdziwie nielogiczny świat finansów osobistych i pomóc czytelnikom zrozumieć, dlaczego podejmują złe decyzje finansowe, oraz przekazać im wiedzę potrzebną do dokonywania lepszych wyborów.
• Dlaczego gdy za coś płacimy, często odczuwamy niemal fizyczny ból?
• Dlaczego występowanie w roli własnego agenta nieruchomości może nas słono kosztować?
• Dlaczego czujemy się dobrze, przepłacając za jakiś produkt, tylko dlatego, że już wcześniej zapłaciliśmy za niego za dużo?
W książce Grosz do grosza światowej sławy ekonomista Dan Ariely odpowiada na te intrygujące pytania (oraz na wiele innych), wyjaśniając, w jaki sposób nasze irracjonalne zachowanie często torpeduje nawet najlepsze intencje w sferze zarządzania własnymi finansami. Wraz z komikiem i dziennikarzem ekonomicznym, Jeffem Kreislerem, Ariely zabiera nas w podróż w głąb ludzkiego umysłu, aby pokazać nam ukryte motywy kierujące naszymi decyzjami dotyczącymi pieniędzy.
Ariely i Kreisler analizują szeroki zakres codziennych tematów - od zadłużenia na karcie kredytowej, przez zarządzanie budżetem domowym, po letnie wyprzedaże - aby wykazać, że nasze idee dotyczące dolarów i centów często są błędne i kosztują nas więcej, niż sobie wyobrażamy. Łącząc opisy przypadków i anegdoty z praktycznymi wnioskami i poradami, autorzy przedzierają się przez nieświadome lęki i pragnienia leżące u podstaw naszych najgorszych instynktów finansowych i uczą nas, jak zmienić na lepsze nasze zwyczaje związane z pieniędzmi.Fascynująca, zajmująca, zabawna i ważna - książka Grosz do grosza to dobra inwestycja, dostarcza nam bowiem praktycznych narzędzi, których potrzebujemy, aby zrozumieć swoje decyzje finansowe i dokonywać lepszych wyborów, aby mądrzej oszczędzać i wydawać pieniądze, a co za tym idzie - aby lepiej żyć.
Dan Ariely jest profesorem psychologii i ekonomii behawioralnej na Uniwersytecie Duke oraz założycielem i dyrektorem Center for Advanced Hindsight (Centrum Zaawansowanej Wiedzy po Fakcie). Jest autorem książki Payoff oraz bestsellerów „New York Timesa": Potęga irracjonalności, Zalety irracjonalności i Szczera prawda o nieuczciwości.
Jeff Kreisler jest laureatem Nagrody imienia Billa Hicksa za skłaniającą do refleksji twórczość komediową, autorem bestsellera Get Rich Cheating, współtwórcą programu telewizyjnego „The War Room with Jennifer Granholm" i gospodarzem audycji radiowych. Występuje regularnie w programach stacji MSNBC, CNN, Current TV oraz Sirius/XM, jest producentem wykonawczym TheFinalEdition.com i The Final Edition Radio Hour. Pisze dla Comedy Central, IFC oraz TheStreet.com.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci