• Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego

Autor Zdzisław W. Puślecki
Data wydania 2021-08-12
Format 16,5x23,5
Oprawa miękka
Stron 480
Wydawca PWN
Wydanie 1
Seria Kultowe podręczniki
Brak towaru
89.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-01-21826-3
EAN 9788301218263

Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w tej dziedzinie.

W książce omówione są zagadnienia, takie jak:

  • globalne uwarunkowania konkurencyjności Unii Europejskiej w XXI wieku,
  • określenie pozycji Unii Europejskiej wobec USA i Japonii,
  • wskazanie roli innowacji i zatrudnienia we wzroście konkurencyjności UE,
  • pozycji Wspólnej Polityki Rolnej w warunkach wzrostu konkurencyjności,
  • ukazanie wzrostu roli usług, pozycji Unii Europejskiej wobec konkurencyjności Brazylii, Rosji, Indii i Chin (BRIC) oraz funkcjonowania Unii Europejskiej w ramach reguł WTO.

Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą, szczególnie jako literatura do przedmiotów, takich jak: handel międzynarodowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa.

"Jest to kolejna, w obszernym dorobku naukowym, pozycja Zdzisława W. Puśleckiego, którego badania mają charakter i zasięg światowy. Tym razem ukazuje wielopłaszczyznową i spójną prezentację transformacji biznesu międzynarodowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest realizowany z żelazną konsekwencją sposób ujęcia analizowanej materii w logiczną i klarowną strukturę. Zaletą pracy jest również sposób narracji, który umożliwia czytelnikowi uznanie wiarygodności interpretacji przedstawionych teorii, faktów, pojęć, argumentacji, związków przyczynowo-skutkowych oraz prezentacji i analiz faktów w oparciu o aktualne teorie biznesu międzynarodowego. (...) Zrozumieniu treści pomagają liczne tabele, wykresy, schematy i unikatowe mapy badanych obszarów - zarówno historyczne, jak i współczesne. Kolejną zaletą książki jest wykorzystanie imponującej ilościowo i jakościowo literatury przedmiotu i źródeł. Znalazły się tu liczące się w świecie naukowym: monografie i opracowania, artykuły drukowane i on-line w naukowych czasopismach nie tylko polskich, ale i amerykańskich, brytyjskich, niemieckich, francuskich oraz chińskich.

Prof. dr hab. Jerzy Rymarczyk"

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci