• Jak pracować z (niemal) każdym

Autor Michael Bungay Stanier
Data wydania 2024-05-16
Format 12,5x18,2
Oprawa miękka
Stron 236
Wydawca Studio Emka
Wydanie 1
Tłumaczenie Krzysztof Gajowiak
38.84
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-68064-04-9
EAN 9788368064049

"Ta wyjątkowa książka dostarcza praktycznych narzędzi i refleksji, dzięki którym sformułujesz kluczowe spostrzeżenia dotyczące tego, jak podejść do każdej rozmowy z sukcesem".
STEFANI OKAMOTO, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie
"Książka upraszcza złożone procesy rozpoczynania, ulepszania i utrzymywania naszych najlepszych możliwych relacji".
BRUCE W. PARKER, dyrektor ds. sprzedaży w Deloitte Kanada
"Rozmowa kluczowa, której uczy nas Michael Bungay Stanier, to struktura, której szukałem, aby pomóc liderom lepiej rozpoczynać każdą relację".
DAVE STACHOWIAK, gospodarz podkastu "Coaching for Leaders"
***
To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy.
Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz. Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie.
Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku. W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić.
Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. C'est la vie, c'est la guerre. Trzeba iść dalej.
Ale nie musi tak być.
Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś:
• utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe;
• ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze;
• zresetować te, które są w porządku - by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę.
W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam - trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych.
Przestań polegać na przypadku. Zacznij tworzyć najlepsze możliwe relacje!

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci