• Jak się nie odchudzać. Przełomowa metoda zdrowej i trwałej utraty wagi

Autor Michael Greger
Data wydania 2023-11-22
Format 16,5x24
Oprawa twarda
Stron 872
Wydawca Czarna owca
Wydanie 1
Tłumaczenie Marta Klimek-Lewandowska
61.08
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-8143-655-7
EAN 9788381436557

Odkryj najnowocześniejsze osiągnięcia naukowe stojące za długoterminowym sukcesem w odchudzaniu dzięki nowej, rewolucyjnej książce autora światowego bestsellera Jak nie umrzeć przedwcześnie. Co jeść, aby dłużej cieszyć się zdrowiem.

Wydaje się, że każdy miesiąc przynosi modę na nową dietę, a jednak wskaźniki otyłości wciąż rosną, a wraz z nimi liczba chorób i problemów zdrowotnych. Dr. Greger, światowej sławy lekarz medycyny i ekspert w dziedzinie żywienia, skupia się na najnowszych badaniach dotyczących głównych przyczyn i sposobów leczenia otyłości. Przedstawia kluczowe składniki idealnej diety odchudzającej - czynniki takie jak gęstość kalorii, indeks insulinowy i wpływ żywności na nasz mikrobiom jelitowy - pokazując, jak odżywianie roślinne ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu.

Greger tworzy od podstaw najlepszy przewodnik dotyczący odchudzania, stosując ponadczasowe, proaktywne podejście, które jest w stanie sprostać każdemu nowemu trendowi. Pełna praktycznych porad i przełomowych badań dietetycznych Jak się nie odchudzać położy kres odchudzaniu i zastąpi ciągłe zmagania z utratą wagi prostym, zdrowym i zrównoważonym stylem życia.

Dr Michael Greger - amerykański lekarz i autor zajmujący się tematyką zdrowia publicznego, znany z propagowania zdrowego stylu życia i diety roślinnej. Ukończył Uniwersytet Cornella. Jeden z założycieli Amerykańskiego Uniwersytetu Medycyny Stylu Życia. Nagrał ponad 2000 filmów o zdrowiu, które są nieodpłatnie dostępne na jego stronie NutritionFacts.org

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci