• Język rzeczy dizajn i luksus moda i sztuka w jaki sposób przedmioty nas uwodzą

Autor Deyan Sudjic
Data wydania 2013-09-24
Format 12,8x21
Oprawa miękka
Stron 256
Wydawca Karakter
Wydanie 1
28.64
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-62376-29-2
EAN 9788362376292

Z jakiego powodu niektóre przedmioty stają się fetyszami a inne archetypami?
Jakie rytuały towarzyszą użytkowaniu przedmiotów i czy Włosi odbierają telefon tak samo jak Brytyjczycy?
Dlaczego jedne przedmioty zużywają się szybciej a inne wolniej?
W jaki sposób dizajnerzy z projektantów stali się twórcami opowieści?
Co dziś jest prawdziwym luksusem: posiadanie pewnych rzeczy czy raczej rezygnacja z nich?
Dlaczego dajemy się wciągać w obłędny trans konsumeryzmu?

Na te pytania, a także wiele innych, odpowiada Deyan Sudjic, dyrektor Design Museum w Londynie. Odwołując się do konkretnych przykładów z historii i współczesności, pokazuje on, że dizajn to swoisty język, który podlega ewolucji i który warto nauczyć się czytać. Dzięki temu będziemy mogli lepiej zrozumieć otaczający nas świat i staniemy się bardziej świadomymi odbiorcami, a może nawet uda nam się uniknąć niektórych pułapek konsumpcjonizmu. Wciągający, błyskotliwy esej, który zmienia spojrzenie na wiele rzeczy.

Deyan Sudjic jest dyrektorem Design Museum w Londynie. Opublikował wiele książek na temat architektury i dizajnu, m.in. The Edifice Complex: How the Rich and Powerful Shape the World, 100 Mile City i Norman Foster: A Life in Architecture. Współtworzył miesięcznik poświęcony architekturze "Blueprint", jako krytyk współpracował także z "The Observer". W 2002 roku był dyrektorem Biennale Architektury w Wenecji.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci