-
Kreatywność sa droga do prawdziwej inspiracji
Symbol:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8087-637-8 |
EAN | 9788380876378 |
„Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimiwspółpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzuceniekonwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórnifilmów animowanych Pixar.
Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców"(Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów whistorii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób możnazbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel iprezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nasto, co najlepsze".
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząctakie filmy, jak trylogia „Toy Story", „Potwory i spółka", „Gdzie jest Nemo",„Iniemamocni", „Odlot" i „WALL-E", które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30Oscarów.
Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: podwieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność.
Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, żewytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna.
Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność,nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jejzagrozić.
A oto garść porad Eda Catmulla:
Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe.
Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. Jeśli w twojejorganizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. Nie odrzucajżadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. Nie wystarczybyć jedynie otwartym na pomysły innych.
***
Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. Tozbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bezwzględu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nietylko o zarządzaniu.
- Piotr Jaworowski, Ars Thanea
***
Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animationoraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imieniaGordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej.
Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah. Mieszka w San Franciscoz żoną i dziećmi.
Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach „GQ",„Wired", „The New Yorker" oraz „The New York Times Magazine". obecnie zajmujestanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles". Wcześniej pracowała wcharakterze reportera i redaktora w „Los Angeles Times", a także prowadziła własnąkolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times".
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci