• Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Autor Grzegorz Błażewicz
Data wydania 2022-07-05
Format 16,5x23,5
Oprawa miękka
Stron 192
Wydawca PWN
Wydanie 1
Seria Marketing
62.10
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-01-22222-2
EAN 9788301222222

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology.

This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today's marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci