-
Media dwudziestolecia
Symbol:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7982-404-5 |
EAN | 9788379824045 |
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe - media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku" pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji - mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci