• Media dwudziestolecia

Autor Małgorzata Bogunia-Borowska,Joanna Rzońca
Data wydania 2022-02-14
Format 17x24
Oprawa miękka
Stron 256
Wydawca Narodowe centrum kultury
Wydanie 1
Seria 20 lat XX wieku
Brak towaru
35.18
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-7982-404-5
EAN 9788379824045

Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.

W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.

Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe - media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku" pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji - mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci