• Media dwudziestolecia wyd. 2022

Autor Małgorzata Bogunia-Borowska,Joanna Rzońca
Data wydania 2023-02-17
Format 17,2x24
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 264
Wydawca Narodowe centrum kultury
Wydanie 1
Brak towaru
35.18
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-7982-447-2
EAN 9788379824472


Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.

W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.

Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe - media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku" pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji - mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci