• Microsoft excel 2019 analiza i modelowanie danych biznesowych

Autor Wayne L. Winston
Data wydania 2019-12-03
Format 17x23
Oprawa miękka
Stron 976
Wydawca APN Promise
Wydanie 1
82.30
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-7541-379-3
EAN 9788375413793

Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. ­Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się ­swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od Power­Query po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy.

Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel

Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analizWykorzystanie Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu rozmaitych źródeł
Nowe typy danych i sześć nowych funkcji
Ilustrowanie spostrzeżeń w danych geograficznych i czasowych przy użyciu kartogramów i Map 3D
Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowychUżywanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego
Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe
Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver
Wykonywanie symulacji Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacyjnychWykorzystanie modelu danych i Power Pivot do skutecznego budowania i wykorzystywania relacyjnych źródeł danych
Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr

O autorze
Wayne L. Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za efektywne nauczanie. Wykładał najbardziej efektywne techniki wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci