• Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Autor Donald Miller
Data wydania 2018-10-05
Format 14x22
Oprawa miękka
Stron 260
Wydawca MT Biznes
Wydanie 1
48.65
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-8087-419-0
EAN 9788380874190

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkęszkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własnąhistorię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, oile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają dozaoferowania.Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tejksiążce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemupotencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoichproduktów, pomysłów czy usług.

Czytając Model StoryBrand, poznasz:
• siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,
• prawdziwe motywacje klientów,
• metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich dodziałania,
• sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, wfolderach reklamowych i w mediach społecznościowych.

Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnowaćpieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnegoprzekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteśwłaścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiemubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekazdla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności,a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

***

To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmującesię komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, któresprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze donajbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!
Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa"
Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jakzmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książcedowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytajją.
John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa"
Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomożeci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niegokorzystamy i wszystko działa jak należy!
Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer

Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelemzmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razuzauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji.Przeczytaj tę książkę!
Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książkiNowy jednominutowy menedżer

***

DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dziękiczemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand,współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tymbestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka wNashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci