• Na dworze. Znajdź to!

Autor Izabela Gołaszewska
Data wydania 2024-04-16
Format 17,5x18,5
Oprawa twarda
Stron 140
Wydawca Kapitan Nauka
Wydanie 1
Seria Znajdź to!
27.14
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-67816-07-6
EAN 9788367816076

Znajdź to! Na dworze to zestaw 120 zabaw, które idealnie sprawdzą się w plenerze - na spacerze, pikniku, przyjęciu urodzinowym czy w grze w podchody. Dzięki nim dzieci spędzą wartościowy czas na świeżym powietrzu, a przy okazji rozwiną kreatywność i myślenie logiczne.

W zestawie znajduje się 60 misji, czyli haseł z obrazkami do poszukiwania skarbów, oraz 60 wyzwań, które można realizować w pojedynkę lub zespołowo. Hasła na niebieskiej stronie kart są łatwiejsze, a na zielonej - nieco trudniejsze, dzięki temu szanse na jak najszybsze znalezienie skarbów mają zarówno maluchy, jak i starszaki.

Wyzwania zostały podzielone tak, aby rozwijać zainteresowania i mocne strony dzieci. Są więc zadania dla konstruktorów, artystów, sportowców i uwielbiających wymyślać historie. Przy każdym z czterech typów wyzwań umieszczono informacje, które pomysły wymagają brudzenia rąk, a które użycia tylko wyobraźni i wskazywania elementów.

Uczestnicy zabawy będą więc szukać czegoś zielonego, czegoś szorstkiego lub czegoś pachnącego, zbudują stołówkę dla mrówek lub ślimaków, wymyślą historyjkę, która dzieje się w koronach drzew, sprawdzą, ile osób jest potrzebnych, by objąć pień najszerszego drzewa, oraz pokonają tor przeszkód z patyków lub gałązek.

Znajdź to! Na dworze to świetny sposób na angażującą rozrywkę, która odciągnie dzieci od telewizorów i komputerów oraz zachęci je do dużej dawki ruchu na dworze, a rodzicom da chwilę odpoczynku.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci