-
Nie podcinaj sobie skrzydeł. 12 nawyków, które stoją kobietom na drodze do awansu, podwyżki lub nowej pracy
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8231-357-4 |
EAN | 9788382313574 |
Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się skutecznie osiągać własne cele
Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco, ta książkapomoże ci wrócić na właściwy tor. Jest motywująca i pełna praktycznych rad. Przedstawia dwanaście powszechnych nawyków, które utrudniają kobietom osiągnięcie sukcesu, i prezentuje skuteczne sposoby ich zwalczenia. A przy okazji wskaże drogę, która pozwoli ci zyskać większy wpływ na rzeczywistość i rozwinąć własną karierę.
Poradnik dla nowego pokolenia liderek i wszystkich ludzi, którzy życzą im sukcesów
„Sally i Marshall napisali praktyczny i wciągający poradnik dla kobiet, które chcą dołączyć do grona najważniejszych liderek świata biznesu, administracji rządowej i organizacji non profit". ― Geoff Smart, założyciel oraz przewodniczący ghSMART, autor bestsellerówWhoiPower Score
„Obowiązkowa lektura dla kobiet pragnących rozwinąć karierę. Znajdziecie tu głęboką i przemyślaną analizę zawodowych wyzwań oraz praktyczne narzędzia pomagające sobie z nimi radzić". ― Michelle R. Clayman, założycielka i Chief Investment Officer, New Amsterdam Partners, przewodnicząca rady doradczej The Clayman Institute for Gender Research na Uniwersytecie Stanforda „Zachowania, które w życiu społecznym uznaje się za kobiece zalety, są zarazem największymi przeszkodami w ich rozwoju zawodowym. Paradoks stanowi źródło wielu konfliktów, a także doświadczanego w pracy gniewu, niezadowolenia i frustracji. Na szczęście z pomocą przychodzą Sally i Marshall. Autorzy pokazują, kiedy i w jaki sposób kobiety mogą godzić sprzeczne oczekiwania i motywacje, nie tracąc przy tym swej tożsamości, profesjonalizmu i siły". ― Margaret Heffernan, CEO i autorka książkiNiezmierzalne
„Trzy najważniejsze powody, dla których tak bardzo spodobała mi się ta książka? 1) Stanowi nieocenione źródło wsparcia dla kobiet, a także ich współpracowników, przełożonych i podwładnych oraz dla tej mniejszości mężczyzn, którzy zamiast się chełpić, nawykowo trzymają się na uboczu.2) Jest pełna nowych i naprawdę przydatnych informacji. Pomogła mnie, moim klientom i pomoże również tobie. 3) Naprawdę wciąga. Jako naukowiec i coach doceniam zawartą w koncepcji 12 nawyków wiedzę psychologiczną i biznesową. Zacznijcie nad sobą pracować już dzisiaj". ― Carol Kauffman, Harvard Medical School, założycielka i dyrektor Institute of Coaching
Sally Helgesen jest powszechnie uznaną i cenioną specjalistką pracującą z menedżerkami i liderkami. Od momentu publikacji w 1990 roku (wciąż wznawianej) książki The Female Advantageodwiedziła niemal cały świat z dotyczącymi kobiecej problematyki prelekcjami. Jako coach pracowała dla takich firm jak Microsoft, IBM, Johnson & Johnson, Prudential Financial, Pfizer, Textron, Hewlett Packard czy The World Bank. Prowadziła seminaria w Harvard Graduate School of Education and Smith College, a jej dokonania opisywano w czasopismach „Fortune", „New York Times", „Fast Company" i „Business Week". Sally mieszka w Chatham, w stanie Nowy Jork. Jako autorka lub współautorka wydała łącznie osiem książek. Marshall Goldsmithjest najbardziej znanym coachem w Stanach Zjednoczonych . Należy do nielicznego grona konsultantów, którzy zostali zaproszeni do pracy z ponad sześćdziesięcioma dyrektorami generalnymi najważniejszych światowych korporacji. Pomógł we wdrożeniu programów rozwoju zarządzania, które wpłynęły na ponad milion osób na całym świecie. Zdobył doktorat na University of Califormia i pracuje na wydziałach zarządzania w Dartmouth College i University of Michigan. Stowarzyszenie American Management Association niedawno uznało go za jednego z pięćdziesięciu najważniejszych myślicieli i liderów biznesu ostatnich osiemdziesięciu lat.
- Producenci