• Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje.

Autor Pamela Fuller,Mark Murphy,Anne Chow
Data wydania 2022-04-01
Format 14,1x21,8
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 300
Wydawca MT Biznes
Wydanie 1
Tłumaczenie Anita Doroba
63.28
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-8231-147-1
EAN 9788382311471

NIEUŚWIADOMIONE UPRZEDZENIA WPŁYWAJĄ NA WYDAJNOŚĆ TWOJĄ, TWOJEGO ZESPOŁU ORAZ CAŁEJ FIRMY BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY O TYM WIESZ, CZY NIE.

Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów... tak?

Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić sobie z przytłaczającą ilością informacji, które do nas docierają każdego dnia. Te skróty są często miejscem, w które wkrada się uprzedzenie. Jeśli pozostawimy je poza kontrolą, mogą niekorzystnie wpłynąć na nasze podejmowanie decyzji oraz ograniczyć wydajność, innowacje i szanse tych, którymi zarządzamy.

Jeżeli ktoś mówi, że nie ma żadnych uprzedzeń, oznacza to tylko tyle, że ich sobie nie uświadamia.

Nasze mózgi kierują się nie tylko uprzedzeniami i preferencjami, ale również zmianą i rozwojem. To wymaga czasu i wysiłku, by wytworzyć nowe ścieżki neuronowe, sposoby myślenia i nawyki. To nie jest łatwe, ale możliwe. Dlatego eksperci z Franklin Covey napisali niniejszą książkę - dla liderów, którzy chcą rozwijać swoje przywództwo i świadomie pracować nad budowaniem bardziej inkluzywnych organizacji, dla menedżerów, którzy chcą zrozumieć i skorygować własne samoograniczające przekonania.

Znajduje się w niej kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi.

To, co myślimy o sobie nawzajem i jak współdziałamy ze sobą, ma ogromny wpływ na sukces całej firmy.

Badania pokazały, że uprzedzenia (czy tendencje lub skłonności) mają wpływ na wyniki organizacji - na wszystko, od kultury, poprzez rekrutację, innowacyjność, aż po zyskowność. Uprzedzenia mogą utrudniać podejmowanie decyzji, sprawność działania, wprowadzanie innowacji i osiąganie wyników w pracy. Pracownicy, którzy czują się obiektem uprzedzeń, z trzykrotnie większym prawdopodobieństwem zatrzymają dla siebie swoje pomysły, pozostaną niezaangażowani i odejdą z pracy w ciągu roku.

Fuller, Murphy i Chow zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji.

***

„Rzadko można spotkać książkę bardziej potrzebną dla osiągnięcia sukcesu przez organizacje i społeczeństwa! Liderzy, którzy zdecydują się poznać swoje nieuświadomione uprzedzenia, będą mogli znacząco wzmocnić zaufanie w swoich zespołach i swoje przywództwo. Ta wartościowa książka pokazuje liderom wymierny i pożyteczny proces, pozwalający zarówno zrozumieć swoje uprzedzenia, jak i podjąć działania, aby im zaradzić".

Stephen M.R. Covey, autor bestsellerów „New York Timesa" The Speed of Trust oraz Smart Trust

„Ludzie się liczą! I każda osoba ma uprzedzenia. Musimy pogodzić się z tym, że uprzedzenia są życiowym faktem i że trzeba się do nich odnieść - do uprzedzeń u siebie i u innych. Autorzy Fuller, Murphy i Chow napisali wnikliwą książkę, która praktycznie informuje i edukuje, zapewniając pomocne narzędzia do rozpoznania i pokonania uprzedzenia. Pokazują, jak skorygować własne paradygmaty i obrać kurs na sukces - osobisty, zawodowy i społeczny".

CYNT MARSHALL, CEO w Dallas Mavericks

„Żadna publikacja nigdy nie była tak aktualna, jak dziś jest książkaNieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Liderzy, dyrektorzy, członkowie zespołów - wszyscy potrzebujemy takiej książki, by zmienić na lepsze ludzkie doświadczenia. Przeczytaj ją, zastosuj w praktyce i podziel się z innymi. Dziękuję tym trzem autorom za wskazanie nam jasnej drogi naprzód i za narzędzia, które pomogą nam radzić sobie z uprzedzeniami".

GREG MOORE, partner w Deke Digital oraz były współprzewodniczący Rady Nagrody Pulitzera

„Jeśli z głęboką troską traktujesz to, co właśnie dzieje się w świecie i w jaki sposób odnosi się do twojego zespołu i organizacji, ta książka jest dla ciebie lekturą obowiązkową. Czynienie miejsca pracy lepszym zaczyna się od twoich działań i odpowiedzialności.Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość to książka, którą koniecznie trzeba przeczytać, aby się nauczyć, jak podejmować działania i doskonalić miejsca pracy dla wszystkich".

SYLVIA ACEVEDO, CEO, inżynier napędów rakietowych, liderka w dziedzinie nauki, technologii, inżynierii i matematyki (STEM) oraz pisarka

***

PAMELA FULLER jest w firmie FranklinCovey liderką tematu nieuświadomionych uprzedzeń, wiodącą architektką rozwiązania organizacyjnego dotyczącego tego tematu i jedną z najważniejszych globalnych liderek sprzedaży w firmie. Swoją karierę rozpoczynała, pozyskując fundusze i zdobywając poparcie dla organizacji nonprofit. Po uzyskaniu tytułu MBA pracowała w Departamencie Obrony Stanów Zjednoczonych na stanowisku analityka do spraw różnorodności.

MARK MURPHY jest w firmie FranklinCovey starszym konsultantem i przez ostatnie dwadzieścia pięć lat z sukcesami prowadził sesje szkoleniowe dla klientów. W tym czasie przez jedenaście lat był również partnerem-założycielem małej, butikowej firmy specjalizującej się w konsultingu z dziedziny zarządzania projektami.

ANNE CHOW we wrześniu 2019 r. została CEO w AT&T Business jako pierwsza kobieta na tym stanowisku i pierwsza w historii AT&T kolorowa kobieta na stanowisku CEO. Odpowiada za ponad 30 tysięcy pracowników, którzy łącznie obsługują 3 miliony klientów biznesowych z całego świata. Ma również zaszczyt być członkiem rady dyrektorów w firmie FranklinCovey.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci