-
Nowy jednominutowy menedżer
Symbol:
29.15
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8087-670-5 |
EAN | 9788380876705 |
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, abywspółczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.
Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces wżyciu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakterponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po razpierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków,usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, odktórych oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków -zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwarewolucja.
Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera,czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu.
Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wielezmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ichwysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów.
Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne. Pokaż, na czympolega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nichwracaj i sprawdzaj ich realizację. Zachęcaj ludzi do analizowania swoich działań ikontrolowania, czy są one zgodne z ich celami. Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmianypostępowania.
Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze!
Chwalich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku ztym. Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się dobrze. Zachęcaj ich do dalszejpracy.
Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się,że pracownicy dobrze je rozumieją. Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciejomów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swoich troskach i obawach. Zrób krótkąprzerwę, by pracownicy też zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, że masz donich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu. Co sięstało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać.
Autorzy książki pokazują, w jaki sposób działa Nowy Jednominutowy Menedżer i dlaczegojest on bardziej skuteczny we współczesnym świecie niż jego poprzednik:
• Uznaje, że współpraca z ludźmi - praca z nimi - przynosi lepsze rezultaty niżstary, hierarchiczny styl zarządzania.
• Stosuje zmodyfikowane Trzy Sekrety - każde działanie zajmuje tylko minutę, awszystkie razem mają naprawdę znaczący wpływ.
• Zmienił sposób komunikowania się z ludźmi, a także sposób, w jaki stosuje swój nowyTrzeci Jednominutowy Sekret.
• Pokazuje ludziom, jak powinni zarządzać samymi sobą, tak aby praca sprawiała imwięcej przyjemności i aby byli w niej bardziej wydajni.
• Wie, że pomimo wszystkich postępów technologicznych najważniejszą i najcenniejsząminutą w ciągu dnia wciąż jest ta, którą inwestuje w swoich ludzi.
Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak istotne jakteraz. Nie zmarnuj okazji - poznaj sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera iwykorzystaj je w praktyce!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci