-
Pasja i praca. Jak odnaleźć to, co kochasz, kochać to, co robisz, i robić to do końca życia
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8231-216-4 |
EAN | 9788382312164 |
Znajdź to, co kochasz, kochaj to, co robisz, i rób to do końca życia
Zapewne od zawsze powtarzano ci: „Rób to, co kochasz." Ta rada wydaje się prosta, ale prawdziwym wyzwaniem jest wprowadzenie jej w czyn w świecie, który nie jest urządzony tak, by nam w tym pomagać. Większość z nas nie wie tak naprawdę, co kochamy — co nas porusza, angażuje i sprawia, że się rozwijamy, a miejsca pracy, szkoły, a nawet rodzice koncentrują się na tym, abyśmy się dostosowali.
Światowej sławy badacz i autor bestsellerów „New York Timesa" Marcus Buckingham pokazuje, jak uwolnić się od tego konformizmu — zarówno w pracy, jak i w życiu. Pomaga nam odkryć, w czym jesteśmy najlepsi, jak odkryć swoje prawdziwe pasje i zacząć je realizować z pożytkiem dla siebie i innych, a następnie pomóc w tym ludziom, którym przewodzisz i których kochasz.
Jak odkryć swoje wyjątkowe talenty? Co sprawia, że wyróżniasz się na tle innych? W jakiej pracy będziesz się spełniać?
Dzięki odpowiedziom na te i inne pytania będziesz mógł:
- znaleźć dla siebie odpowiednią rolę w zespole,
- zaprezentować się w przekonujący sposób podczas rozmów kwalifikacyjnych,
- odnaleźć w pracy to, co wydobywa z ciebie twój potencjał,
- przewodzić ludziom w taki sposób, by nabrali do ciebie zaufania jako do swojego lidera,
- wprowadzić trwałą zmianę w życie ludzi, na których ci zależy - twoich współpracowników, bliskich czy uczniów.
Pasja, najpotężniejsza z ludzkich emocji, źródło wszelkiej kreatywności, współpracy, wnikliwości i doskonałości, jest systematycznie usuwana z naszego życia — naszej pracy, zespołów i klas. Nadszedł czas, aby przywrócić jej należne miejsce. Książka Marcusa Buckinghama pokazuje, jak to zrobić.
Pasja i praca mówi o konieczności znalezienia takiej pracy, która najlepiej do ciebie pasuje, czyli pozwala ci robić to, co naprawdę kochasz. Kto by tego nie chciał?" ̶ „Financial Times"
- Producenci