• Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz - sięgnij po to wyd. 2

Autor Jacek Walkiewicz
Data wydania 2023-06-16
Format 14,5x21,5
Oprawa twarda
Stron 208
Wydawca One Press
Wydanie 2
40.55
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-289-0021-9
EAN 9788328900219
Skąd się wzięła pełna MOC? Z nagłego błysku w głowie. Z pięciosekundowego olśnienia — odkrycia pojęcia pełnej mocy silników, czyli mocy startowej samolotu, potrzebnej do oderwania kilkusettonowej maszyny od pasa startowego. Jeśli kiedyś leciałeś samolotem, to znasz to mało komfortowe uczucie, kiedy żołądek podchodzi do gardła, a w uszach pobulgotuje od zmieniającego się ciśnienia. Ale tylko sto procent mocy startowej może unieść maszynę w górę.Co by się stało, gdyby pilot nie osiągnął wymaganej mocy startowej? Pozostałby na pasie, rozbijając się na jego końcu. Co więc oznacza pełna MOC? Wszystko albo nic. Bo czy można zrealizować swoje marzenia z osiemdziesięcioprocentową mocą wiary w swoje siły? Czy można wychować dzieci na szczęśliwych ludzi, nie dając im stu procent wsparcia i zaufania? A czy da się skutecznie prowadzić biznes, wierząc tylko w osiemdziesięciu procentach w swoje działania?

Jeśli o czymś, w życiu marzysz — sięgnij po to.

"Książkę napisałem po to, aby słowa, które są tak ulotne podczas seminarium, mogły pozostać na dłużej i aby można było je przekazać dalej. To zasada „podaj dalej" (give away). Dlatego podaję. I Ciebie również proszę o to samo. Dziel się swoim życiem. Ono nie musi być niezwykłe. Wystarczy, że będzie Twoje. I jeszcze jedno. Zacznij korzystać z tego, co już masz. A na pewno masz sporo. Na jednym z seminariów ktoś obok mnie, podsumowując wystąpienie mówcy, stwierdził: „Nic nowego nie powiedział". To prawda. Wszyscy się powtarzamy. Bo co nowego można wymyślić w obrębie tematu „jak żyć"? Ale na ten temat wiele już powiedziano i nawet jeśli te treści się powtarzają, to pytanie brzmi: „Po co Ci coś nowego, skoro nawet tego, co już wiesz, nie wykorzystujesz?". Zacznij korzystać z tego, co już masz. Zacznij teraz. IKHAKIMA."

Jacek Walkiewicz - urodzony 1962 roku w Warszawie. Ukończył Wydział Psychologii UW. W swojej karierze zarządzał zespołem reklamy w dzienniku Gazety Wyborczej do 1994 roku. Rok wcześniej (1993) rozpoczął działania w sektorze szkoleń, związanych z tematyką rozwoju osobistego, prezentacji oraz wystąpień publicznych. W życiu prywatnym ojciec czwórki dzieci i mąż żony Moniki. Uwielbia stare samochody, a także aktywny wypoczynek w wydaniu turystyki kempingowej.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci