• Potwory w ciemności. Jak powstało UFO Enemy Unknown

Autor David L. Craddock
Data wydania 2023-04-27
Format 14,8x21
Oprawa miękka
Stron 248
Wydawca Openbeta
Wydanie 1
Brak towaru
59.99
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-965679-5-6
EAN 9788396567956
Kulisy powstania kultowej gry strategicznej David L. Craddock, autor książek o historii gier i pisarz, zagłębia się w historię kultowej gry strategicznej UFO: Enemy Unknown (wydanej w USA jako X-COM: UFO Defense), która w 1994 roku zachwyciła świat, stając się natychmiastowym klasykiem.Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO: Enemy Unknown to opowieść o młodym, obiecującym twórcy Julianie Gollopie, który chciał stworzyć grę strategiczną mogącą dorównać sławą słynnej Cywilizacji.Więcej o Potworach w ciemności:Jest rok 1994. Turowe gry strategiczne zostały zepchnięte w cień przez efektowne, pełne akcji produkcje w stylu Dooma i Mortal Kombat. Wszystkie poza jedną - Sid Meier's Civilization, megahitem stworzonym przez amerykańską firmę MicroProse.Tymczasem w europejskim oddziale MicroProse, gdzieś w południowo-zachodniej Anglii, aspirujący producenci przymierzają się do zaprojektowania gry taktycznej, która mogłaby dorównać lub nawet przebić sukces amerykańskiego odpowiednika, postrzegającego swój brytyjski oddział jako nic więcej niż tylko studio wspierające. Całkiem niedaleko pewien nastolatek w okularach przesiaduje godzinami przed swoim komputerem, marząc, że pewnego dnia jego zdolności programistyczne dorównają epickim kampaniom rozgrywającym się w jego wyobraźni.Począwszy od jego wczesnych doświadczeń z grami planszowymi po cyfrowe pola walki podbijające listy bestsellerów, "Potwory w ciemności" śledzą przebieg kariery legendarnego designera Juliana Gollopa i drogę prowadzącą do powstania "UFO: Enemy Unknown", przerażającej i przerażająco głębokiej gry, okrzykniętej "najlepszą grą na PC" (IGN) i "prawdziwym klasykiem" (GameSpot).Cechy Edycji Specjalnej:Książka w Edycji Specjalnej (w oryginalnej wersji językowej) była dostępna wyłącznie dla osób, które wsparły autora w trakcie kampanii na Kickstarterze. Polska wersja zawiera wszystkie dodatkowe wywiady zawarte w tej edycji:"Nieograniczone możliwości" - wywiad z Johnem Broomhallem, kompozytorem muzyki do X-COM"Pro strategie" - wywiad z Davidem Ellisem, autorem poradnika do X-COM"Coś wyjątkowego" - wywiad z Andrew Luckettem o testowaniu X-COM"Seria sytuacji" - rozmowy o tworzeniu X-COM: Apocalypse"Na nowo" - rozmowa o tworzeniu OpenXcom
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci