Pierwszy raz w moich rękach pojawiła się bardzo sprawna i zbalansowana kompilacja wiedzy na temat sprzedaży i sedna marketingu, zarówno w ujęciu chronologicznym (od dynamicznych lat sześćdziesiątych XX wieku aż do drugiego dziesięciolecia XX wieku), jak i w ujęciu merytorycznym (przegląd tego, co „wyprodukował" świat wysokiej konkurencyjności na przestrzeni dziesięcioleci).
Autorzy stworzyli opracowanie nie tylko edukacyjne - ale jednocześnie praktyczne, a co najważniejsze - niezwykle syntetyczne, służące dwóm grupom czytelników - tym, którzy dopiero zgłębiają tę wiedzę oraz tym, którzy są już doświadczonymi sprzedawcami lub/i marketingowcami. Praca ta działa więc podobnie jak filmy Disneya, które przeznaczone są dla dzieci i jednocześnie dla rodziców - dając możliwość każdej grupie odbioru treści „na swoim poziomie". Tworzenie takich dwupłaszczyznowych przekazów to sztuka - autorzy tej pozycji posiedli ją... ku dobru Czytelników!
Krzysztof Sarnecki, fragment posłowia