• Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer

Autor Mirosław K. Szpakowski,Iwona Szpakowska
Data wydania 2020-12-09
Format 16,3x23,9
Oprawa miękka
Stron 312
Wydawca KNOWLEDGE INNOVATION CENTER SP. Z O.O.
Wydanie 1
89.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-950540-0-6
EAN 9788395054006

Jest to podręcznik szkoleniowy dedykowany wykładowcom, trenerom i nauczycielom prowadzącym szkolenia w powyższym obszarze.
Zawiera teorię oraz praktyczne przykłady, ćwiczenia, testy i źródła prawne.
Bogata literatura przedmiotu, liczne fotografie i ilustracje uatrakcyjniają podręcznik.
63 źródła bibliograficzne oraz 34 internetowe.
Przypisy dolne oraz 4 recenzje wydawnicze (w tym 3 profesorów).
14 konsultantów merytorycznych wymienionych z imienia i nazwiska (teoretycy i praktycy przedmiotu - większość to właściciele instytucji szkoleniowych).

Fragmenty z recenzji wydawniczych książki pt. „Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer" wydanej w 2020 roku przez Knowledge Innovation Center sp. z o.o. w Zamościu.

„Na szczególną uwagę w recenzowanej publikacji zasługuje fakt, iż Autorzy doskonale połączyli teorię z praktyką zarządzania oraz profesjonalną obsługą klienta. Bogata literatura przedmiotu oraz jej wnikliwa analiza w konfrontacji z wypowiedziami licznych ekspertów oddają wyjątkowy charakter podręcznika, który dedykowany jest przedsiębiorcom, handlowcom oraz wykładowcom i instytucjom szkoleniowym. Świetny materiał dydaktyczny, bogato dopełniony licznymi ćwiczeniami, testami, przykładami i argumentami. Najnowsze uwarunkowania prawne stanowią o adekwatności treści, na tle obowiązujących ram i standardów. Z całą pewnością jest to ambitne dzieło, po które warto sięgnąć, doskonaląc sztukę zarządzania, sprzedaży oraz edukacji."

prof. dr hab. Paweł Czarnecki, MBA, DBA, Dr h.c.

"Całość recenzowanej publikacji sprawia wrażenie, iż mamy do czynienia z doskonale przygotowanym podręcznikiem szkoleniowym, który może stać się przydatnym narzędziem dla kadry dydaktycznej szkolącej pracowników z branży handlowej. Warto podkreślić widoczny profesjonalizm autorów, którzy znają się na tytułowych zagadnieniach nie tylko od strony teoretycznej. Duże doświadczenie zawodowe daje im znaczną przewagę nad teoretykami rynku, pozwalając tworzyć materiały szkoleniowe uwzględniające własne doświadczenia, a przez to bezcenne dla każdego zainteresowanego przedmiotową tematyką. Reasumując, stwierdzić należy, iż recenzowana publikacja jest udaną próbą opracowania niezwykle ważnego z punktu widzenia współczesnego życia gospodarczego zagadnienia. Handel jest, był i pozostanie bowiem filarem światowej gospodarki, czego najlepszym przykładem są nasze doświadczenia w dobie pandemii."

dr hab. Waldemar Bednaruk, prof. KUL„Godny polecenia, doskonale redagowany podręcznik szkoleniowy, który dedykowany jest wykładowcom i uczestnikom szkoleń w obszarze sprzedaży, wraz z praktyczną obsługą kas fiskalnych oraz urządzeń peryferyjnych. Autorzy odnoszą swe rozważania do przykładów znanych polskich i światowych marek oraz biznesowych refleksji ich założycieli. Na uznanie zasługuje koncentracja na etycznym wymiarze zarządzania oraz sprzedaży. Wyjątkowo skrupulatna analiza literatury przedmiotu oddaje charakterystyczny przekaz, który profesjonalnie konfrontowano z praktycznym wymiarem pracy menedżerów i handlowców wszystkich szczebli struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Autorzy dzielą się osobistymi doświadczeniami, które są prawdziwie imponujące. Na kanwie tej wiedzy, opracowano i przywołano wiele technik oraz metod obsługi klienta. Interesujące testy osobowości oraz proponowane ćwiczenia, w znacznej mierze ubogacają i wyróżniają tę publikację. Skrupulatne omówienie praw i obowiązków podatnika oraz kasjera, oparte o najnowsze uwarunkowania prawne, które umieszczono w załączeniu, potwierdza niezwykle praktyczny wymiar niniejszego podręcznika. Jest to zatem wyjątkowe kompendium wiedzy, ze wszech miar godne polecenia wszystkim ambitnym „inżynierom sprzedaży"."

dr Janusz Pikulski, prof. WSE

„Z perspektywy 27 lat prowadzenia działalności gospodarczej (z czego negocjacje i relacje handlowe stanowią jej kluczowy element) muszę przyznać, że na rynku wydawniczym wreszcie ukazuje się podręcznik redagowany przez praktyków, którzy wiedzą, o czym piszą. W merytoryczny sposób przekazują cenną wiedzę, spełniając przy tym wszelkie naukowe standardy. Podręcznik doskonale oddaje realia i złożoność relacji biznesowych. Zawiera wiele praktycznych rozwiązań, technik, ćwiczeń i propozycji edukacyjnych filmów, które każdy menedżer powinien znać na pamięć. Odniesienia do opinii ekspertów wydają się strzałem w dziesiątkę, bowiem kompilacja tak wielu stanowisk czyni tę publikację niezwykle cenną z edukacyjnego punktu widzenia. Najnowsze uwarunkowania prawne, które przywołują Autorzy, wręcz obligują do sięgnięcia po tę właśnie pozycję."

mgr Ryszard Weremczuk, EMBA
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci