• Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2021

Autor Mirosław K. Szpakowski,Iwona Szpakowska
Data wydania 2022-04-05
Format 16,5x24
Oprawa miękka
Stron 336
Wydawca KNOWLEDGE INNOVATION CENTER SP. Z O.O.
Wydanie 2
89.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-950540-1-3
EAN 9788395054013

Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniające wymogi naukowe. Pod względem formalnym oraz merytorycznym oddaje bowiem najwyższe standardy publikacji, dedykowanej zarówno teoretykom, jak i praktykom: zarządzania, przedsiębiorczości, negocjacji, komunikacji oraz szeroko rozumianych relacji międzyludzkich. Bogata literatura przedmiotu, adekwatne do podejmowanych treści ilustracje, ćwiczenia, testy, uwagi i wskazówki praktyków zarządzania oraz przedstawicieli świata nauki, czynią tę publikację wyjątkowo atrakcyjną i godną uwagi, a co za tym idzie, także rekomendacji. Daje się odczuć siłę przekazu Autorów, którzy wyrażają wolę partycypowania w aktualnych procesach nauczania, akcentując w sposób szczególny znaczenie praktycznego wymiaru edukacji. Tezę tę potwierdzają przywołane wypowiedzi ekspertów reprezentujących liczne instytucje szkoleniowe oraz sugestywne i przemawiające do wyobraźni świadectwa ludzi sukcesu, autorytetów i praktyków współczesnego świata biznesu".
prof. nadzw. dr hab. Mieczysław Dudek
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci