• Programowanie wieloplatformowe z c++ i wxwidgets 3

Autor Bartosz W. Warzocha
Data wydania 2018-08-22
Format 16,5x23,5
Oprawa twarda
Stron 1112
Wydawca PWN
Wydanie 1
Brak towaru
149.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-01-19899-2
EAN 9788301198992

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana.

Biblioteka wxWidgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak FileZilla, CodeLite, czy RapidSVN, a także wiele innych.

Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wxWidgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ - także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wxWidgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wxWidgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wxWidgets takich jak wxString czy wxDateTime.

Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się:

  • jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI,
  • pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń,
  • pisać atrakcyjne programy,
  • wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe,
  • pracować z plikami, czy formatem XML,
  • przechowywać konfigurację programu,
  • tworzyć aplikacje obsługujące różne języki,
  • w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką,
  • stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP,
  • projektować oraz realizować własne kontrolki GUI,
  • korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki, umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci