• Public Relations. Praktyka działania 3.0. Wyzwania współczesnego biznesu

Autor Dariusz Tworzydło
Data wydania 2023-11-10
Format 16,5x23,5
Oprawa miękka
Stron 346
Wydawca PWN
Wydanie 1
Seria Wyzwania współczesnego biznesu
Brak towaru
80.10
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-01-23238-2
EAN 9788301232382

Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji.

Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie". Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.

Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.

„Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (...) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja".

Ze wstępu Autora

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci