• Puzzle malucha Co jedzą zwierzęta? Kapitan Nauka

Data wydania 2024-04-29
Format 16,3x16
Wydawca Edgard PAP
Wydanie 2
Seria Puzzle malucha
20.39
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 3 szt.
ISBN 5904905917676
EAN 5904905917676

Co jedzą zwierzęta? Puzzle malucha to zestaw10 dwuelementowych puzzli przedstawiających zwierzęta gospodarskie oraz egzotyczne w realistycznym otoczeniu.
W czasie zabawy z puzzlami maluchy poznają bliższe i dalsze otoczenie, rozwijają wiedzę o świecie oraz ćwiczą koncentrację uwagi. Dzięki próbom dopasowywania do siebie elementów doskonalą koordynację oko-ręka.

Co jest przysmakiem myszy?
Czym żywią się żyrafy?
Kto lubi banany?
Atrakcyjny temat związany z życiem zwierząt dostarczy dzieciom wiele radości, a przy okazji nauczy je różnicowania kształtów i łączenia ze sobą elementów w pary.
Dzięki zabawie z układanką maluchy będą miały okazję, by ćwiczyć sprawność rąk i precyzję ruchów.

Barwne ilustracje Gabrieli Bieniek-Zaremby zostały tak przygotowane, aby dziecko mogło samodzielnie ocenić, czy poprawnie wykonało zadanie.
Pełne szczegółów obrazki z życia zwierząt przykuwają uwagę maluchów i zachęcają je do opowieści o życiu zwierzątek oraz sposobach zdobywania przez nie pokarmu, wzbogacając przy tym zasób słów dziecka.

Puzzle zostały wykonane z grubej tektury, aby łatwo było je chwycić małym rączkom.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia.
Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność.
świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Wiek: +12m

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci