-
Quiz dla 3-latka. Książka z naklejkami
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 21 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-68044-34-8 |
EAN | 9788368044348 |
Rozwiązuję i główkuję!
Quiz dla 3-latka to bogatoilustrowana książka z łamigłówkami i zabawami dla najmłodszych przedszkolaków. Wciągające zagadki trenują myślenie logiczne i poszerzają wiedzę o świecie, a kolorowe ilustracje angażują uwagę dziecka i zachęcają do koncentracji na szczegółach. Zadania osadzone są w bliskiej dziecku tematyce życia codziennego, domu, przedszkola, czasu wolnego, miasta, wsi, spaceru i wakacji.
Sprawdźcie, jak ciekawy jest świat, i dobrze się bawcie! W kolorowej książeczce z naklejkami dzieci znajdą atrakcyjne ilustracje oraz mnóstwo miejsca na zaznaczanie, uzupełnianie i rysowanie rozwiązań zagadek. 50 dużych naklejek uatrakcyjni czas spędzony na zabawie z książeczką.
Quiz dla 3-latka to megaporcja wiedzy dla przedszkolaków, a także edukująca i angażująca rozrywka, która:
- zachęci dziecko do opowiadania i jednoczesnego rozwijania aparatu mowy,
- ćwiczy logiczne myślenie, spostrzegawczość i koncentrację,
- pomoże w rozwoju motoryki małej poprzez zakreślanie, kolorowanie, przyklejanie.
W książce znajdziecie:
- ciekawe quizy, czyli pytania do zadań,
- łamigłówki i zabawy logiczne,
- ponad 50 naklejek,
- labirynty, kolorowanki, wyszukiwanie różnic i wiele więcej...
Autorką zabaw jest Zuzanna Osuchowska, pedagog, redaktorka książek dla dzieci, autorka publikacji edukacyjnych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, która dba o to, by nauka była mniej formalna i bardziej przypominała zabawę.
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.
Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
- Producenci