• Rynek i katedra

Data wydania 2019-12-23
Format 14,5x20,5
Oprawa miękka
Stron 284
Wydawca NIEOCZYWISTE
Wydanie 1
36.75
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-63391-93-5
EAN 9788363391935

Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun. funkcjonujące publiczne radiofonii i telewizji. Analizuje główne obszary sporów dotyczące:

- formalne gwarancje i faktyczne relacje z niezależnymi urzędami publicznymi i organami, rolą organów regulacyjnych, w tym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz z wnioskami i wnioskami dotyczącymi polskich mediów publicznych ustawowych form spółek Skarbu Państwa;
- niezależne źródła finansowania, rola abonamentu lub niektórych danin międzynarodowych i finansowania komercyjnego;- zintegrowane, praktyczne rozumienie i metody egzekwowania zobowiązań z zakresu realizacji publicznej.

W końcowej części książki, krytycznie oceniając obecne międzynarodowe media publiczne, autor przedstawia możliwe scenariusze przemian Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.


„Juliusz Braun jest osobą jedyną w Polsce osoby, która w kontaktach z mediami publicznymi ma unikalne doświadczenie uczestniczące w pracach legislacyjnych (jako parlamentarzysta i przewodniczący zarządu komisji sejmowej), regulatora (jako przewodniczący zarządu KRRiT) oraz zarządzającego (jako prezes TVP). Podejmowany temat mediów publicznych przez osoby z kompetentnymi kompetencjami tworzy przesłanki do oczekiwań na ciekawość i dodatek bardzo potrzebną wobec niewątpliwie niezbędnych mediów publicznych w Polsce. W wielu środowiskach toczy się dyskusja na temat przyszłości mediów, które z zasięgiem obejmują całą grupę społeczną, wszyscy obywatele działają na ich przekonanie, systemy wartości i pozycji społecznej.

Publikacja ma istotne walory poznawcze i może zainteresować medioznawców, ekspertów prawnych i ekonomicznych, studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, polityków oraz wszystkich zaciekawionych mediami, w sprawach publicznych. "
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci