• Statystka w zarządzaniu wyd. 2

Autor Amir D. Aczel
Data wydania 2017-12-21
Format 16,5x23,5
Oprawa miękka
Stron 1222
Wydawca PWN
Wydanie 2
Brak towaru
139.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-01-19510-6
EAN 9788301195106

Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu.

Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie - stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja.

Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).

Gospodarki krajów na całym świecie są coraz bardziej ze sobą powiązane. Wydarzenia społeczno-polityczne w Azji i na Bliskim Wschodzie mają bezpośredni wpływ na notowania na nowojorskiej giełdzie na Wall Street, a zmiany w gospodarce rosyjskiej idące w kierunku kapitalizmu mają bezpośredni wpływ na zmiany gospodarcze w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Przemysł wydawniczy, w którym duże międzynarodowe koncerny nabyły całe przedsiębiorstwa; sektor finansowy, w którym akcje są obecnie notowane bez przerwy na rynkach na całym świecie; a także handel detaliczny, oferujący towary konsumpcyjne produkowane w wielu różnych miejscach na świecie świadczą o wszechobecnej globalizacji gospodarki światowej. Dlatego też zadania i przykłady w nowym wydaniu dotyczą zagadnień międzynarodowych. Dzięki temu w podręczniku odzwierciedlony został kontekst niemal wszystkich zagadnień biznesowych.

Ze wstępu

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci