-
Strategia błękitnego oceanu PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu wyd. 2022
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8231-195-2 |
EAN | 9788382311952 |
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu,która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały.
W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu. Przywódcy i menedżerowie przyjęli ich teorię i zaczęli na nowo obmyślać swoje strategie biznesowe, a wielu z nich odkryło, że właśnie utknęli w czerwonym oceanie. Teraz, po kolejnych latach szeroko zakrojonych badań oraz analizie licznych case studies z zastosowania modelu, Kim i Mauborgne odkryli wspólne czynniki prowadzące do udanej realizacji przemiany błękitnego oceanu oraz zidentyfikowali pułapki i przeszkody, które mogą się pojawić na drodze.
Buduj pewność siebie i wzrastaj poza konkurencją.
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zawiera pięć kroków niezbędnych do przemiany. Pokazuje, jak i gdzie rozpocząć proces przemieszczania się ku błękitnym wodom, jakie narzędzia stosować do odkrywania nowych możliwości, w jaki sposób oceniać szanse na powodzenie inicjatyw związanych z poszukiwaniem błękitnego oceanu i jak stworzyć właściwy zespół, który miałby moc sprawczą. Wskazuje też najczęściej stosowane przez firmy praktyki, które zamiast doprowadzić do osiągania zamierzonych rezultatów, są główną przyczyną niepowodzeń w procesie transformacji. Kim i Mauborgne przede wszystkim jednak uczą, jak budować w ludziach zaufanie i wiarę w proces, ponieważ tylko zaangażowany zespół ma szansę dokonać oczekiwanej przemiany.
Sprawdzone ścieżki do kreowania nowej przestrzeni rynkowej.
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA da ci niezbędne podstawy do przebudowy granic rynku i stworzenia nowego popytu - a to wszystko przy jak najmniejszym ryzyku. Zawiera konkretne narzędzia pozwalające poprowadzić siebie, zespół oraz całą firmę na wyżyny wiary w siebie, kreatywności oraz wzrostu. Pokazuje, jak rozwinąć swoje zdolności nie tylko do osiągania znaczących efektów niskim kosztem, ale również do skutecznego wykorzystywania potencjału i energii ludzi realizujących ten proces. Dowiesz się, co faktycznie trzeba zrobić, aby sięgnąć tam, dokąd nie sięgają najlepsi, i stworzyć nową przestrzeń rynkową, tak by konkurencja stała się nieistotna.
***
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA to zbiór łatwych do wdrożenia strategii, które pozwalają myśleć o biznesie nowymi kategoriami. Szczególną wartość stanowi nowy zestaw przykładów tworzenia błękitnych oceanów, będący katalizatorem w rozwijaniu mentalności wzrostu przedsiębiorstw o każdym profilu działalności.
dr David E. Kalisz, twórca i mentor programu Blue Ocean Strategy, Collegium Civitas
Najnowsza książka duetu Kim i Mauborgne trafia w sedno oczekiwań polskiego biznesu, który po ponad dwóch dekadach budowy kapitalizmu zauważa, że wyczerpują się możliwości konkurowania wyłącznie ilością i ceną, a konieczne staje się budowanie przewag strategicznych w oparciu o innowacyjność produktów i usług. Mamy głębokie przekonanie, że Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zainspiruje wielu polskich liderów do zmiany spojrzenia na rynki, strategie i kulturę organizacyjną swoich firm.
Jacek Santorski, prof. hon. Szkoły Biznesu PW, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa, prezes firmy doradczej Values
Michał Kaźmierski, prezes międzynarodowej firmy farmaceutycznej, absolwent uczelni INSEAD, wykładowca na APP i Uniwersytecie SWPS
Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to - ogarnąć swoje człowieczeństwo.
Daniel H. Pink,autor bestsellerów „New York Timesa" Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą
Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANAznajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względy na to, czy jest startupem, małym biznesem czy korporacją z listy Fortune 500.
Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera „New York Timesa" Realizacja
- Producenci