• Strategia błękitnego oceanu jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja stała się nieistotna

Autor W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Data wydania 2018-01-23
Format 16x23
Oprawa miękka
Stron 354
Wydawca MT Biznes
Wydanie 1
53.53
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-8087-400-8
EAN 9788380874008

Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest... zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość - niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności.
I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka Strategia błękitnego oceanu, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze Strategii błękitnego oceanu dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
Rozszerzone wydanie zawiera:
• Nową przedmowę - Pomocy! Mój ocean staje się czerwony
• Aktualizacje analiz przypadków
• Dwa nowe rozdziały - Wyrównanie i Odnowa, oraz rozszerzony trzeci - Pułapki czerwonego oceanu, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci