• Terapia dzieci impulsywnych. Model rozwiązywania problemów poprzez współdziałanie

Autor Ross W. Green,J. Stuart Ablon
Data wydania 2022-12-13
Format 15,5x23
Oprawa miękka
Stron 274
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydanie 1
Seria Psychiatria i psychoterapia
46.80
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-233-2440-9
EAN 9788323324409

Książka skłaniająca do refleksji, uzasadniona konceptualnie i praktyczna z klinicznego punktu widzenia. Model rozwiązywania problemów przez współdziałanie pozwala przyjrzeć się gamie powszechnych poważnych problemów powstających w kontakcie dzieci i rodziców oraz proponuje rozsądne i trafne strategie indywidualne i rodzinne, innowacyjnie ujęte w kontekście deficytów dzieci w obszarach funkcji wykonawczych, komunikowania się i regulowania emocji. To oraz wiele opisów przypadków sprawia, że jest to niezbędna lektura dla wszystkich, którzy pracują z dziećmi przejawiającymi zachowania eksternalizacyjne.

Stephen P. Hinshaw, PhD

Department of Psychology, University of California, Berkeley

Ta nowatorska książka dostarcza praktycznych i łatwych do zrozumienia wskazówek do terapii impulsywnych dzieci i adolescentów. Prezentuje innowacyjny model, bardzo pomocny w poprawianiu jakości życia tych dzieci oraz osób, które się nimi opiekują.

Michael S. Jellinek, MD

Child Psychiatry Service, Massachusetts General Hospital,

Departments of Psychiatry and Pediatrics, Harvard Medical School

Model rozwiązywania problemów poprzez współdziałanie Greene'a i Ablona jest doskonałym połączeniem teorii, badań i praktyki klinicznej. Autorzy przedstawiają przemyślany kliniczny zarys oraz określone sposoby interpretowania i opanowywania impulsywnych zachowań dzieci. To lektura obowiązkowa dla każdego klinicysty, który pracuje z takimi dziećmi i młodymi ludźmi.

Howard Abikoff, PhD

Institute for Attention Deficit Hyperactivity and Behavior Disorders,

NYU Child Study Center

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci