![Książki Marzeń](/upload/ksiazkimarzen/logos//nowelogostrona.png)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing wyd. 2
![Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing wyd. 2 Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing wyd. 2](/images/ksiazkimarzen/215000-216000/Wprowadzenie-do-Salesforce-Jak-zoptymalizowac-sprzedaz-i-marketing-wyd-2_%5B215085%5D_480.jpg)
![Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing wyd. 2 Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing wyd. 2](/images/ksiazkimarzen/215000-216000/Wprowadzenie-do-Salesforce-Jak-zoptymalizowac-sprzedaz-i-marketing-wyd-2_%5B215085%5D_480.jpg)
Symbol:
80.44
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-832-2498-5 |
EAN | 9788383224985 |
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci