• Wywiad z liderem wizerunek lidera w osiemdziesięciu indywidualnych wywiadach pogłębiony

Autor Angelica Pegani
Data wydania 2018-04-16
Format 16,5x24
Oprawa miękka
Stron 414
Wydawca Rozpisani.pl
Wydanie 1
89.90
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-944-5455-5
EAN 9788394454555

Autorka jako cel pracy postawiła sobie odpowiedź na następujące pytania: Jak komunikują się liderzy o­ różnych narodowościach? Czym jest kultura oraz komunikacja międzykulturowa? Czy występują konflikty w­ komunikacji międzykulturowej? Co sprawia, że liderzy kierują się stereotypami lub uprzedzeniami? Czy czas, miejsce i­ przeszłość historyczna wpływają na komunikację między kulturami? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w­ komunikowaniu się? Na szczególną uwagę w publikacji zasługują ciekawe zestawienia różnic pomiędzy menedżerem a liderem oraz różnice pomiędzy zarządzaniem a ­przywództwem. Stanowi to tym samym zasadne wprowadzenie do analiz poświęconych stylom przywództwa. Zasadnicza część opracowania poświęcona jest prezentacji wyników badań dotyczących kryteriów tworzących sylwetkę lidera z ­uwzględnieniem specyfiki branż. Badania te stanowią pewnego rodzaju kompendium wiedzy o­ liderach wybranych do badań przedsiębiorstw. Opracowanie może być przydatne zarówno studentom, doktorantom, jak i­ przedsiębiorcom, którzy chcieliby lepiej zrozumieć kluczowe determinanty kreujące sylwetkę lidera, a­ w­ dalszej konsekwencji wykorzystać tę wiedzę w­ zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Angelica Pegani­ - autorka pięciu książek, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z­ wykształcenia dziennikarka radiowa i­ telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z ­zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group. Jest absolwentką Wydziału Filologicznego Instytutu Dziennikarstwa i­ Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku dziennikarstwo i­ komunikacja społeczna, w­ specjalizacji dziennikarstwo radiowo-telewizyjne oraz studiów magisterskich na Wydziale Nauk Społecznych, Instytutu Filozofii, Socjologii i­ Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku dziennikarstwo i ­komunikacja społeczna w­ specjalizacji reklama oraz public relations. Od 2018 roku absolwentka menedżerskich studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania i­ Ekonomii w ­Katedrze Inżynierii Zarządzania Operacyjnego Politechniki Gdańskiej. Jako Prezes fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektor generalny firmy UBC Group w­ Polsce udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z ­trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i­ specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji Padma, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W ­życiu prywatnym interesuje się zdrowym żywieniem oraz fitnessem, prowadzi zajęcia w­ UBC Health and Fitness Center.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci