• Zarządzanie kampanią reklamową PGF.08 Część 1

Autor opracowanie zbiorowe
Data wydania 2023-08-29
Format 17x24,2
Oprawa miękka
Stron 240
Wydawca WSIP PODRĘCZNIKI
Wydanie 1
71.19
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 9788302211454
EAN 9788302211454

Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do  zawodu technik reklamy.

Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać podstawy kreatywności i techniki twórczego myślenia) i stopniowo wprowadza w najważniejsze zagadnienia. Skrupulatnie wyjaśnia zagadnienia związane z psychologią reklamy (komunikacja w reklamie, analiza zachowania konsumenta, kolor i kształt jako narzędzia) i zapoznaje z etyką (skupia się m.in. na analizie reklamy przez pryzmat archetypów kulturowych) oraz przepisami prawa dotyczącymi reklamy.

Podręcznik kładzie szczególny nacisk na strategię komunikacji marki (cele i grupa docelowa komunikacji, potrzeby konsumentów, główny przekaz reklamy, komunikowane korzyści konsumenckie, osobowość marki, charakter i ton przekazu, tworzenie briefu) i plan kampanii reklamowej (cele kampanii reklamowej, tworzenie strategii reklamowych, etapy i budżet kampanii reklamowej, plan mediów, optymalizacja parametrów kampanii medialnej).

Publikacja przybliża również tematykę sprzedaży kampanii reklamowej (analiza potrzeb i planu kampanii reklamowej, prezentacja sprzedażowa, obrona projektu) i zarządzania informacją w kampanii reklamowej (gromadzenie, analiza, synteza i udostępnianie informacji).

Wszystkie trudne definicje są dla ułatwienia zebrane w jednym miejscu - w słowniczku pojęć. W przyswajaniu wszystkich informacji pomagają liczne zdjęcia, schematy i tabele (łącznie ponad 150). Podstawowe definicje są wyróżnione graficznie (ZAPAMIĘTAJ). Teoria jest zobrazowana praktycznymi odniesieniami w tabelach PRZYKŁAD. CIEKAWOSTKI pomagają rozszerzyć wiedzę i rozbudzić zainteresowanie

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci