• Zostań liderem, jakim chcesz!. Zaprojektuj własny styl przywództwa

Autor Aga Szóstek
Data wydania 2023-09-08
Format 14,1x21,8
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 272
Wydawca MT Biznes
Wydanie 1
Tłumaczenie Bartosz Sałbut
63.28
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-8231-276-8
EAN 9788382312768

Nie rodzisz się liderem - liderem się stajesz

Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.

Program liderski Agi Szóstek pomoże ci:

- zrozumieć, jakim liderem chcesz być

- eksperymentować w poszukiwaniu dopasowanego do ciebie sposobu działania

- odnaleźć najlepszą wersję siebie

- przewodzić z wizją

- określić swój rytm

- poszerzyć punkt widzenia

- zapracować na zaufanie

- działać odważnie

- budować trwałe relacje

- podejmować trafne decyzje

- być wpływowym liderem

- osiągnąć przywódcze wabi-sabi

Dr Aga Szóstek jest strateżką doświadczeń i autorką książki Strategia Umami. Pomaga liderom i firmom w pełnym wykorzystywaniu ich potencjału. Swoim podejściem inspiruje wiele organizacji do tego, by wyróżniać się na rynku dzięki doświadczeniom. Jest współzałożycielką World Experience Organization oraz współprowadzącą podcast „Catching the Next Wave". Pracowała m.in. z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange. Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci